Tenerife…!

Heerlijk een weekje naar de zon. Eigenlijk had ik deze weer mijn hersenscan en vandaag de uitslag maar ivm de vakantie hebben we die doorgeschoven naar januari.

Ik ben niet zo gek van vliegen, gelukkig zijn het maar 4,5 uur! We hadden de meest brede stoelen reeds gereserveerd, al scheelde dat maar een paar lullige centimeters. Aangekomen in het vliegtuig wil ik niet weten hoe ellendig die krappere stoelen hadden gezeten, jeetje wat een drama vliegtuig zeg. Om een beetje te kunnen zitten moest Claud zich onderhand opvouwen, echt ellende! Blij dat die kist weer aan de grond stond. Eenmaal op het vliegveld voelden we het verschil van temperatuur meteen.

Gauw een taxi gepakt, want in die bus van Arke zit je ook nog ruim een uur! Daar aangekomen vragen we de sleutel van ons appartement…. Ja hoor 4 hoog, dacht het niet. We hadden bij de reservering duidelijk aangegeven niet te ver van het zwembad en op de begane grond of op de eerste verdieping. Haha 4 hoog voor een longpatiënt, komt best goed. We krijgen een ander voorstel, aan de overkant van de straat…. pfff helemaal geen zin in die discussies. Claud gaat toch naar beide appartementen kijken. Die van 4 hoog wordt het inderdaad niet, voor een niet-longpatiënt is die volgens Claud nog niet uit te houden 😉 Dus dan maar kijken naar die aan de overkant van de straat. Claud kwam helemaal gefrustreerd terug naar ruim een kwartier, had volgens mij een rondje Playa de Las Americas gemaakt ofzo maar had het appartement niet kunnen vinden. Ze krijgt hulp van het hotel en bekijkt het appartement. Tja, die is zeker wel leuk, maar ook een eindje lopen. We zitten dan boven de supermarkt wat ook erg handig is natuurlijk. We besluiten die te nemen en lopen met de koffers naar het appartement. We kijken uit over de Cornflakes en het brood haha, en hebben elke avond 8 liedjes door elkaar van de verschillende restaurant waar we tussen zitten.

Ik kan de dagen wel per dag beschrijven, maar eigenlijk zijn ze allemaal hetzelfde geweest. Allemaal even fijn, heerlijk, relaxed…

Opstaan, Claud gaat brood halen, lekker ontbijten, zwembroek aan, op naar het zwembad, lekker slapen, verse Jus drinken, nog even slapen, Colaatje, nog even slapen, terug naar ons appartement, even chillen, douchen, aankleden, restaurantje zoeken (het ene restaurantje is beter dan het andere… brrr die schnitzell…..), romantisch samen eten, ouwehoeren, lachen, foto’s maken, na het eten wat winkeltjes bekijken, terug naar het appartement, heel burgerlijk kaarten (1000-en) en dan te bed. Ik wil het wel spannender maken dan het is, maar we hebben echt geen fuck gedaan. He-le-maal niks, het was heerlijk!!!

We hebben echt heerlijk weer gehad, in de middag in de zon was het gewoon 38 graden. ‘s Avonds koelt het flink af, en is een lange broek met een vest wel raadzaam. Wat ik wel jammer vond is dat het zwembad niet op zwemtemperatuur was. Als je in 38 graden ligt te bakken en springt dan in een zwembad van 17 graden krijg je aardig een rolberoerte. We zijn één keer zo flink geweest, maar puur voor de foto’s, daarna hebben we helaas niet meer gezwommen.

We hebben een heerlijke vakantie gehad, echt gewoon even helemaal weg punt nl. Mensen weten niet dat je ziek bent, en vragen dan ook niet “hoe is het nou?” Dát was even zó lekker, even niet ziek voelen of als zieke behandeld worden. Ik voelde me goed, behalve op die dag toen het 38 graden was haha, heb nog nooit onder een parasol gelegen maar toen even wel. De dagen dat het wat minder ging was het gewoon te warm geweest.

We hebben een hoop foto’s gemaakt en zijn blij er even tussenuit te zijn geweest. Hier waren we echt aan toe, anders slaap je niet een week achter elkaar toch?!

Volgend jaar weer!!!

De terugreis was overigens net zo oncomfortabel als de heenreis, voor ons nooit meer met Transavia. Wat een drama stoelen zeg.

Een gedachte over “Tenerife…!

1. hahahahaha, herken er zoveel in !!!
    Had je daar geen broodje van kootje, of een frietje van pietje 🙂

gelukkig kon je goed uitrusten en jezelf zijn……………en Claud ook .
    en nu ben ik heel NL
    ook al doe je geen fuck de liefde is er hahahahaha!